Welcome To RockEO Forum...
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Ban ID

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 76
Join date : 21/05/2010
Age : 29
Location : Malaysia

PostSubject: Ban ID   Wed Aug 11, 2010 9:28 pm

First Player Di Ban ID selama 1BULAN.
Setelah diteliti dan kenalpasti secara munasabah dan sahih nya.
ScreenShoot telah diberi.
Harap Maklum.

Player Name : .:Mazda:DeviL:.
Action : Ban 1Bulan
Kesalahan : Menggunakan Hack (Ada Bukti Yang sahih)
Compose di tempat tiada NPC compose dan cepat naik *.



Back to top Go down
View user profile http://rockeo.forummotion.com
faramax

avatar

Posts : 20
Join date : 13/07/2010

PostSubject: Re: Ban ID   Wed Aug 11, 2010 10:02 pm

Sedih sungguh..Pada siapa?? Tungguuuuuu..~~!!
Back to top Go down
View user profile
Raitaro

avatar

Posts : 10
Join date : 25/07/2010
Location : Elven City

PostSubject: Re: Ban ID   Fri Aug 13, 2010 6:14 am

huhuhu..aku pernah dia compose kat situ masa aku ngah kutip ep..igtkan dia kat map VIP leh kompose mana2 jer.. tongue tongue
Back to top Go down
View user profile
faramax

avatar

Posts : 20
Join date : 13/07/2010

PostSubject: Re: Ban ID   Fri Aug 13, 2010 8:04 am

Raitaro wrote:
huhuhu..aku pernah dia compose kat situ masa aku ngah kutip ep..igtkan dia kat map VIP leh kompose mana2 jer.. tongue tongue
Kalau ko x tau apa2 jgn nak post.Tgk je dan kalau nak tau blaja dr yg tau..Jgn suka2 hati kata org pakai Hack la apa la..Org lain pun noob jgak tp xde la sampai nak nyusahkan org lain.Apa salahnya kalau jumpa sesuatu yg pelik/x penah blaja,TANYA dulu..Saya pun bukan pandai sgt.Tp blaja dr pengalaman.harap maaf.
Back to top Go down
View user profile
azren71

avatar

Posts : 33
Join date : 28/07/2010

PostSubject: Re: Ban ID   Fri Aug 13, 2010 11:04 pm

ape nk gdo2 ni??
Back to top Go down
View user profile
Raitaro

avatar

Posts : 10
Join date : 25/07/2010
Location : Elven City

PostSubject: Re: Ban ID   Sat Aug 14, 2010 10:32 pm

faramax wrote:
Raitaro wrote:
huhuhu..aku pernah dia compose kat situ masa aku ngah kutip ep..igtkan dia kat map VIP leh kompose mana2 jer.. tongue tongue
Kalau ko x tau apa2 jgn nak post.Tgk je dan kalau nak tau blaja dr yg tau..Jgn suka2 hati kata org pakai Hack la apa la..Org lain pun noob jgak tp xde la sampai nak nyusahkan org lain.Apa salahnya kalau jumpa sesuatu yg pelik/x penah blaja,TANYA dulu..Saya pun bukan pandai sgt.Tp blaja dr pengalaman.harap maaf.

yg ko nk marah2 kat aku ni pasal aper...salah ke aku ckp aku pernah jmp..bukan aku pom yg gitau GM..
Back to top Go down
View user profile
faramax

avatar

Posts : 20
Join date : 13/07/2010

PostSubject: Re: Ban ID   Sun Aug 15, 2010 5:00 am

Dah2..stop post..lagipun id ni kena ban sbb salah paham je..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Ban ID   

Back to top Go down
 
Ban ID
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.:RockEO Forum:. :: General :: Ban ID & BotJail-
Jump to: